I himlen ska bli våran död.

nu sitter jag och känner mig lite smått färdigpluggad för idag, jag tror att klockan är sådär 17.30, men nej. tittar jag på klockan så är den 19.13. hur kan tiden gå så fort, varför ska klimatet lura mig. solen kommer inte gå ner än på ett par timmar. solen höll på att gå upp när jag kom hem imorse, kl 03.30 rättare sagt. det kommer bli härligt till sommaren, att åka in till Göteborg och se solen gå ner, för att sedan se den gå upp på vägen hem. fast denna gång var vi inte i Göteborg, utan i Borås. Maskinen spela, vi umgicks lite, snackade lite skit, de hoppades på efterfest med oss. men vi skulle hem, jag hade gärna stannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0