Precis som du alltid gör när.

en vanlig torsdag, sätter sig på en sportbar, man som icke sportintresserad kanske känner sig lite lost, men vi gör det inte. vi slänger fram våran bok, vi ska ha prov imorgon. vi beställer in öl och cider, sitter och pluggar och prepartar. sedan på spårvagnen till ett annat favoritställe, mer öl och cider och plugg. sedan när klockan är rätt drar vi till våran slutdestination Jazzhuset. beställer in öl och cider, blir genast raggade på av ett gäng killar som vanligt. vi är så jävla bra på det här! pratar bla. om hur schizofren jag är, weird och allt annat. också vilken karaktär jag är. väldigt mycket jag, jag gillar det. när sedan klockan är rätt en en gång, så börjar det, det vi egentligen kom till göteborg för, Dinasaurs are still alive. vi står och diggar, tycker det är bra, de är duktiga. när sedan klockan är alldeles för mycket får vi skjuss hem, väl hemma kl 05 på morgonen. min bror drar till jobbet om en timme. vi kommer i säng 07 och får 2 timmars välbehövlig sömn, vi har fortfarande prov som för övrigt gick åt helvete. hela dagen har man natthumor. det de här långa inlägget vill säga är att, DET VAR DEN BÄSTA ELLER EN UTAV DE BÄSTA KVÄLLARNA/ NÄTTERNA I MITT LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0