Och jag är full igen.

gårkvällen spenderade jag i göteborg för några rundor på krogen. det började med att våra två killkompisar dissade oss, min vän blev sur på dom. jag tänkte, de får la göra vad de vill, bara de inte tvingar mig till något. jag och vännen åkte till järntorget för att leta upp något random. och det hittade vi. satt först och tog öl på en mysig liten pub, snackade om allt. som man alltid gör, varför öppnar jag alltid mig så mycket när jag är full, fy på dig gör inte så mera. sedan vidare för att hitta något ställe att dansa lite kanske. vi gick till en krog vi har varit innan, billigt, mysigt och härligt folk. och det fick vi denna gång också. massa goth, synth, ordinary, rock, alternative. musiken, hardstyle, hardsynth. riktigt bra, min vän säger till mig " det är jättesvårt att dansa till denna musiken", jag säger" vadfaan" och flänger vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0