Men jag är ingen man kan räkna med i kris.

har nu varit sjuk i två dagar, riktigt jobbigt men samtidigt skönt. jag sviker mig själv ännu en gång, som jag alltid kommer göra, ingen ändring på den planen.
en roligt situation, jag blev lite sur på min kompis för att jag yttrade mig en en sak som hon diskuterade med sin kusin. det var en tolkiningsfråga, jag sade att de inte skulle komma fram till något för att det var en tolkningsfråga. hon sade till mig att jag måste sluta vara så rädd för diskutioner. saken är den att det är jag inte, men är det något som inte är värt att diskutera varför då fortsätta. det var en tolkningsfråga, helt enkelt. dessutom tycker jag att det mesta är onödigt att diskutera om, för jag får inte ut något utav det. vill jag ha förståelse för någon tänker jag mig in i deras situation och vips får jag det mesta av förståelsen. fan jag tycker inte så bra om min vän just nu. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0