Jag har inga ord.

jag och en vän satt och snackade lite grann, och vi kom så småning om fram till att jag inte tycker om att diskutera längre, jag står hellre och ser på och försöker sätta mig in i de andras huvuden. för att kunna förstå varför de tycker som det tycker. detta kommer tillbaka lite till att jag åsikter. men men skitsamma, det är alltid lika kul att säga någonting för att sedan komma en person och säga att man är dum i huvudet. sedan kan jag stå och skratta för mig själv över att personen i fråga bara kastade ur sig det där, utan att veta hur jag tänker, hur jag är som person. allt detta för att få rätt.
denna vännen jag satt och snackade med försökte förstå mig, det gick inte så bra. han tror nog att han gjorde det vid det tillfället, men ack så fel. haha. jag har så grymt svårt för att uttrycka mig, så det är lika bra att jag håller käft, i väntan på en person som höra mig öppna den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0