Vi har väl inga hemligheter kvar.

det är skönt att springa i regn. man är varm, ansiktet är varmt och regnet kyler. det är skönt, regn. jag tänkte på det när jag var ute och sprang idag, det var jobbigt. det är så kul, mitt första inlägg skrev jag när jag var full. det är kul med alcohol, trots riskerna.
kom och tänka på vänner, som egentligen inte är ens vänner. jag har några sådana, som jag inte vet varför jag har en vänskap med. helt onödigt då de bara tar energi ifrån mig, för det mesta i alla fall. deras vänskap till mig går ut på att knäcka mig vad jag än säger, säga emot det jag säger. uttrycka sig om saker de inte äns har någon kunskap om, just bara för att de ska få rätt. det är jobbigt och funderar på att inte engagera mig i vänskapsbandet längre, att så fort de säger någonting bara sitta och hålla käft. så att de inte får glädjen att trycka ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0