I vår dröm om att fly till någonting nytt.

detta är en blogg precis som alla andras, någon som hoppas att någon läser och tar till sig skribentens ord. eller bara helt enkelt får uppskattning, många läser bla bla bla...

jag bara skriver för att jag har lust, inte för att någon ska läsa, det är nog inte det jag vill. att någon ska läsa då. och då tänker ni, "men det skriver den bara för att den vill att man ska läsa", ni får tycka vad ni vill. jag bryr mig inte. för det är helt anonymt, detta då.

jag sitt nu i min säng, börjar att nyktra till. har varit ute med en vän och ja supit, för att inte ta i för mycket. vi hade det mycket trevligt, och kort. väl hemma vid ca: 21 så drack jag massor med vatten som sig bör, och börjar nu bli lite smått hungrig.

på rubriken så vet vilka vad det är som gäller, jag kommer nog skriva mer, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0